Брендинг — це про історії

Поділитися:
Prev
Next

Професорка Геза Бірнкраут вважає, що брендинг культурних організацій — це про історії. У лекції вона докладно розповідає про те, як концепція бренду допомагає залучати аудиторію, та ділиться основними інструментами та стратегіями для досягнення успіху.

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь про:
— Брендинг як розповідь про цінності та обіцянка якості.
— Брендинг і соціальні медіа: як працювати з критикою та відгуками.
— Брендинг і корпоративну культуру.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наш донор, керуюча організація та партнер

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.