House of Europe x Netflix
Після початку повномасштабного вторгнення росії, House of Europe та Українська Кіноакадемія об’єдналися з Netflix, щоб підтримати українських творців в Україні та по всьому світі. Ми запропонували 200 стипендій для кінематографістів на будь-якому етапі розвитку кар’єри та навчання з кіновиробництва, копродукції, постпродакшну, пітчингу та сценарної майстерності для 700 професіоналів початкового та середнього рівня. Українська кіноакадемія надала 48 грантів на розробку сценаріїв та постпродукцію для команд досвідчених кінопрофесіоналів із сценариста та продюсера, а також провела ексклюзивні онлайн сесії з міжнародними експертами галузі.
Ініціативи підтримав Netflix Fund for Creative Equity, глобальним фондом, запущеним на початку 2021 року, який має на меті створити більше можливостей для людей з недостатньо представлених або маргіналізованих спільнот, щоб їхні голоси були почуті.
Слідкуйте за нами у соціальних мережах або підпишіться на розсилку, щоб нічого не пропустити.
Це для того, щоб продовжити роботу над проєктом або розпочати новий
200 українських кінематографістів отримали стипендії по 1 000 євро, щоб залишитися в індустрії або втілити творчі проєкти. Змонтувати шоуріл, зняти нову роботу для портфоліо або придбати технічні дрібнички на заміну тим, що лишилися вдома — ми фінансували різні витрати. Бюрократію мінімізували: потрібна була лише переконлива заявка та короткий текстовий звіт.
Це для того, щоб поглибити знання у кіноіндустрії
247 кінематогафістів отримали місяць доступу до навчальних програм Netflix. На студентів чекали короткі сесії зі створення контенту та записи вебінарів з секретів контролю таймінгів, бюджетів та планування від співробітників найбільшого стримінгового сервісу.
Це для того, щоб навчитись писати успішні телевізійні пітчі
Крістофер Мак, Director, Grow Creative в Netflix International Originals, прочитав трьохгодинну лекцію про те, без чого неможливо написати успішний телевізійний пітч. 161 представник кіновиробництва дізнався як презентувати загальний опис, всесвіт, тональність та героїв серіалу, складати успішні описи сезону та продавати потенційні епізоди.
Це для того, щоб опанувати постпродукцію з погляду продюсера
Енн Маккефрі та Марк Річесон, продюсери з тридцятирічним стажем, розповіли про останні тренди в постпродукції під час дводенного воркшопу від New York Film Academy. 124 учасники дізналися, як розрахувати витрати, зібрати команду, скласти ефективний розклад, налаштувати процеси та знайти гроші на візуальні ефекти навіть з невеликим бюджетом.
Це для того, щоб знімати фільми з міжнародними партнерами
159 кінопрофесіоналів пройшли триденний курс з копродукції від European Audiovisual Entrepreneurs. Пошук партнерів, договір, пітчинг, фінансування, фестивальні прем’єри, дистрибуція — разом з 13 лекторами з 7 країн ЄС розібрали кожну стадію проєкту з погляду українського продюсера.
Це для тебе!
Наші ініціативи — для всієї України
Історії успіху
- Єврейська література українською: інтерв’ю з Леонідом Фінбергом про переклади з їдишу та івриту
- «Що б я зараз не робила, постійно думаю, як зможу використати це в Мелітополі». Ірина Шевченко про мрію з’єднати веломаршрутом Донецьк і Сімферополь
- Тепло, народжене в горах: як починалася майстерня виробів з вовни «Ґушка»