Створення бренду в культурному секторі

Поділитися:
Prev
Next

Чому вам потрібно розглядати свій культурний проєкт як бренд? Професор Карстен Баумгарт відповідає на це питання та розповідає про те, що можна вважати культурним продуктом.

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:
— Що таке бренд і чим його характеристики відрізняються в культурному секторі.
— Що означає орієнтація культурної інституції на бренд.
— Які онлайнові та офлайнові події можуть зміцнити культурний бренд.
 

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наш донор, керуюча організація та партнер

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.