Маркетинг у роботі з відвідувачами

Поділитися:
Prev
Next

Комунікація з аудиторією може бути дуже корисною для вашого проєкту. Не варто сприймати скарги негативно, вважає Армін Кляйн. У лекції він розповідає про те, як перетворити книгу скарг і пропозицій на свою суперсилу. 

Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:
— Як зробити так, щоб відвідувачі стали постійними.
— Про п’ять причин, чому маркетинг у роботі з клієнтами є важливим.
— Чому робота з рекомендаціями та скаргами є одним з ключових інструментів.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наш донор, керуюча організація та партнер

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.